dinsdag 12 april 2011

Ahoi Sailor

GoNaviCollage2
GoNaviCollage3

klik op de foto voor een vergroting

Rood, blauw, wit en zwart. Strepen en goud, rieten hoedjes en leren riemen. De Navi-look is terug. New Look heeft dat ook al helemaal begrepen  en Pepe Jeans blijft zeker ook niet achter. Hier heb ik alvast een paar van mijn favorieten verzameld. Ik ben gek op de Navi-look; met mijn blonde haren match het blauw goed én rood is mijn lievelingskleur. Soms misstaan strepen dus overdrijf niet te veel met de streepjes. Not toooo much. Bij mij staat een taillejurk met een streepjestop goed, omdat ik breder heupen heb. Als je iets fijnere heupen hebt kan je voor het eerste kleedje (NewLook; 25 pond) kiezen. Staan strepen al helemaal niet bij je dan is het blauwe jurkje (NewLook; 9,99 pond)  een fantastische keuze. Je acessoires zijn best goudkleurig, want deze passen ook bij de sailors. Ook de schattige hartvormige oorbelletjes van NewLook (2,99 pond) matchen perfect. Ik hoop dat je je hier hebt kunnen inspireren om eens goed te gaan shoppen voor dé look van deze zomer.

GoNaviCollage
klik op de foto voor een vergroting

Vind jij deze blog leuk?

Stem dan zeker op AddFashion in The Blogger Contest van Urban Stiletto! Thanks ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten