dinsdag 12 april 2011

Black Swan

BlackSwanCollage

Klik op de foto voor een vergroting

Ik ga morgenavond naar de film Black Swan met Natalie Portman gaan kijken. Een echte "girls-night-out" met mijn vriendinnen. Dit hebben we echt eens nodig, de examens beginnen volgende week en in de liefde zit het ons geen van allen mee. Met mijn lief heb ik ruzie en mijn vriendin haar lief denkt dat ze hem beu is. Pff... jongens hé? ;p Maar terug naar mijn fashionblog. In de film speelt Natalie een meisje dat in de grote balletschool zich zelf opwerkt, als ze auditie doet voor het Zwanenmeer concureert ze met een ander goeie danseres. De drukt is zo hoog en wordt haar te veel. Ze draait door en dreigt daardoor de rol te verliezen. Ze kan op tijd nog zichzelf bijeenrapen, en vertolkt de rol fantastisch. Zo wordt ook nog maar eens getoond dat ballet een inspannende sport is. Ik kan daar ook in meespreken. Mijn voeten staan blauw van mijn nieuwe balletschoenen. Auwtch... Maar ik heb met het ontwerp van het costume van Natalie een paar matches proberen te vinden. Dit blijft vooral bij wit, zwart, kant en zachte stoffen. Wat vind jij ervan en is dit jouw stijl? React!
 BlackSwanCollage2
Klik op de foto voor een vergroting

Vind jij deze blog leuk?
Stem dan op AddFashion in The Blogger Contest 2011 van Urban Stiletto. Thanks


Geen opmerkingen:

Een reactie posten