dinsdag 12 april 2011

Oscars 2011

Ik ben gisteren weer eens gaan shoppen. Mijn kleerkast is weer een paar prachtjes rijker. Een boyfriendblazer met krijtstrepen van Lerros (een echt koopje!), een top van Mexx, een militairy top van S.Oliver, een feestelijke tuniekje van EDC en een fantastic broek van Ben Sherman. Maar terug naar het onderwerp. Ik zal de Oscars van 2011 bespreken. Ik wil ook voor ik de Oscars voor beste en slechste jurken ga uitdelen,  zeggen dat Natalie Portman er fantastisch uitzag met haar holle buikje. Ze straalde echt!

Hillary swank2011

klik op de foto voor een vergroting

De Oscar voor beste outfit gaat naar Hillary Swank. Deze jurk flatteert haar vrouwelijke vormen en het kleur doet haar gezicht mooi uitkomen. De meeste vrouwen staan niet zo met het pluimen-fenomeen maar bij Hillary is het gewoon great!

Lea michelel oscars 2011

klik op de foto voor een vergroting

En de Oscar voor slechtsgekleede gaat naar Lea Michele. Op de Grammy's deed ze het fantastisch,maar deze "jurk" (kan je dit eigenlijk wel een jurk noemen?!) ziet eruit alsof een glittervis op haar heeft gekotst. Het glinstert gewoon té veel en Lea haar gelaat is gewoon helemaal wit gepoedert. Ik weet dat door de 'Twilight'-films de vampierlook terug is maar dit gaat erover. Haar gezicht wordt ook samengeknepen door het te strakke kapsel. Misschien dat de stylisten dit mooi vonden maar in het licht van de schrijnwerpers komt het toch maar creepy over. Better luck next time..

Vind jij deze blog leuk?

Stem dan zeker op AddFashion in The Blogger Contest 2011 van Urban Stiletto! Thanks ♥




Geen opmerkingen:

Een reactie posten