zondag 17 april 2011

Kids Choice Awards 2011

klik op de foto voor een vergroting

Ik ga eens beginnen met de persoon met de award voor lelijkste outfit. Die reik ik uit aan Selena Gomez. Haar KCA-outfit, was gewoon... Ik kan er geen woorden voor bedenken. Ik snap wel dat ze een grote som geld krijgen voor het dragen van designeroutfits, maar er zijn grenzen. Ze droeg een kort shortje en een top met verschillende laagjes. Allebei gemaakt van een soort doorzichtige stof. Godzijdank droeg ze een bh, of de ramp was compleet geweest. Ik ben fan van Selena, maar als ze wil dat ik dat blijf dan zal ze dringend iets moeten doen aan die outift. Ik stel voor, verbranden die sh*t.  Haar schoenen mag ze wel houden. Wat vind jij ervan?


klik op de foto voor een vergroting

Gelukkig heb ik ook enkele leuke outifts gespot. Zoals die van Miley Cyrus. In vele modebladen werd Miley's outfit afgekraakt, maar ik vind haar maxi-jurk heel geslaagd. Misschien zou een ander vrolijker kleurtje haar meer gestaan hebben, maar het is zeker niet lelijk.

Keke Palmer had ook een mooie jurk aan. Het zwarte mini-jurkje met lovertjes, was een van de schitterendste van de 'oranje' loper. Ze maakte de outfit dan ook helemaal af met een flashy, geel heuptasje. Eén minpuntje; haar schoenen vind ik afgrijselijk. Maar dat kan ik erbij nemen.



klik op de foto voor een vergroting

De award voor de origineelste outfit ging overduidelijk naar Willow Smith. Ze gaat meestal voor extravagante outfits en meestal ben ik geen fan, maar deze keer was het een schot in de roos. Willow droeg een goudkleurig pakje, dat bij een volwassene een verkeerde indruk zou geven, maar bij Miss Smith fantastisch stond. Al ben ik geen fan van haar afro-kapsel. Ik vind haar normale hanenkam veel beter.

Ook Paris Hilton was voor een keer goed gekleed. Ze droeg een wit kleedje, het was net als Selena Gomez een beetje doorzichtig. Maar bij Paris viel het minder op. Deze keer hebben haar stylistes een goede keus gemaakt. Blijf zo doorgaan Paris!

Vind jij deze blog leuk?

Stem dan zeker op AddFashion in The Blogger Contest 2011 van Urban Stiletto! Thanks ♥





Geen opmerkingen:

Een reactie posten