dinsdag 12 april 2011

Sportelen

Sportlene colage
klik op de foto voor een vergroting

Ik ben een echte sportfanaat, niet alleen om gezond te zijn, maar als ik even niet ga joggen of zo ben in  1 week wéér verdikt. Maar een pluspunt: ik houd van sporten. Of sportelen zoals de kranten het een tijdje geleden noemden. Blijf wel onthouden: het is niet omdat je aan het sporten bent dat je er slecht moet uitzien. Ik probeer me altijd zo modieus (mogelijk) te kleden Deze middag had ik een kniebroek van  Kalenji (zie hierboven) en een top van Mexx aan. 1 minpunt: mijn mooie trainingspak van LeCoqSportif zit onder de modder. Hier enkele tips en adresjes om er toch goed uit te zien wanneer je sportelt.

links:
Vind jij deze blog leuk?

Stem dan zeker op AddFashion in The Blogger Contest 2011 van Urban Stiletto! Thanks ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten