maandag 11 april 2011

Hot or Not? React!

The Veronica Sister zijn gekent om hun eigenzinnige stijl en durven wel eens funky uit de hoek komen. Ik vind het  er soms wel een beetje over. Maar deze keer was het een schot in de roos. Ze had een zonnebril aan en had er "Love Sucks"  opgeschreven. Ik heb het thuis onmiddellijk uitgeprobeerd, en ik moet zeggen het is een coole bril geworden. Ik heb wel geen dure bril gebruikt maar zo een dat je vind in de winkel langs de dijk of  in zulke kleine giftshops. Daar heb ik met witte nagellak "Love You" opgeschreven in mooie letters. Ook andere zijn; "Fuck you" of " Fashion Soldier". Wil je mijn blog steunen? Probeer dan zeker " Add Fashion" ;). Je kan ook een witte alchoholstift gebruiken. Ik krijg vaak complimenten over mijn originaliteit. Vind je dit ook een super idee of vind je het maar bril-verspilling? Geef maar je mening bij reacties!

The veronica sister

klik op de afbeelding voor een vergroting




Stem op AddFashion in The Blogger Contest 2011 van Urban Stiletto! Thanks ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten