zondag 17 april 2011

PolkaLove


klik op de foto voor een vergroting

Vandaag had ik een hoge-taille rok aan van de Limited Edition van Zara met een top van Pimkie.  Heel eenvoudig dus. Die outfit maakte ik af met een ketting van SIX, een zonnebril van New Look en een klassieker, een paar Converse schoenen. M'n oorringen zijn van H&M, maar ik denk dat je ze niet zo goed kan zien. Maar toch...

Verder, ik ben gisteren weer eens gaan shoppen naar Brugge (oh, god. I ♥ Brugge). Al die winkeltjes. M'n nieuwe sneakers van Sacha moesten ingelopen worden, maar achteraf beklaagde ik me wel dat ik juist die heb aangedaan. Mijn voeten staan nu vol met blaren, maar remember om mooi te zijn moet je lijden. Nog een pluspunt van Brugge, zoveel Zara's zijn. Ik heb weer een paar nieuwe cardigans. Die zijn niet zo speciaal, maar wel goeie basics. Aan het einde van de dag was mijn kleerkast 2 rokken  en 2 cardigans van de Zara, 2 t-shirts van Pimkie, een hemdje en een paar schoenen van New Look en een navi-top van H&M.




klik op de foto voor een vergroting


Vind jij deze blog leuk?

Stem dan zeker op AddFashion in The Blogger Contest van Urban Stiletto! Thanks ♥ 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten