dinsdag 12 april 2011

Examens? Lipgloss!

Heb je momenteel ook examens? Stom hé? Ik ook. Maar ja, dan heb ik in het derde trimester ook  minder leerstof. Dat is ook het enige voordeel. Maar wat dit te maken heeft met mijn blog, als ik stress heb voor een examens of een date, blijf ik maar lipgloss aansmeren. Ik heb dus altijd een voorraadje bij. Hier zijn mijn favorieten , deze heb ik thuis ook liggen.
LipsglosExamenStress

klik op de foto voor een vergroting

De lipgloss van  2true is heel handig in de examens, het is een dikkere lipgloss dus blijft het langer zitten. Je lippen drogen minder vlug uit en het heeft ook een smaakje dus dat is ook altijd handig. De lipgloss van E.L.F., is lichter van structuur, maar zeker even goed. Deze is beschikbaar in verschillende kleuren, zo kan je er een voor elke dag van de week of elk examen hebben.

LipsglossExamesnStress


klik op de foto voor een vergroting

Voor een lipgloss van MAC uit de WonderWoman collectie, is toch al iets duurder, hier moet je al vlug 20 euro voor neerleggen, maar is zeker zijn geld waard. Je heb deze ook in veel verschillende  kleuren en bij de  Ici Paris XL zijn er al vlug eens kortingen, dus zeker eens langsgaan. Zo heb ik de mijne ook bemachtigt. Bij Maybeline vind je ook al eens leuke glossjes. De 24 hour-standing lipgloss is ultrahoudend. Zo moet je tijdens je examen minder tijd spenderen aan het lipgloss aandoen, omdat het al weg is door de stress. Hopelijk kan dit je een beetje helpen voor een van de stressproblemen.

Vind jij deze blog leuk?

Stem dan zeker op AddFashion in The Blogger Contest 2011 van Urban Stiletto! Thanks ♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten