maandag 11 april 2011

Nomade Look

NomadeLook

Klik op de foto voor een vergroting

Deze Nomade Look heb ik al enkele keren gespot en toen ik het op de site van  River Island zag, vond ik het wel de moeite om op mijn blog te zetten. Ook bij sterren zoals Miley Cyrus en Zoë Kravitz is de look populair. Het model draagt een outfit van River Island. Ik zelf heb in verschillende webshops gezocht naar de stukken. De nomadelook vind ik leuk, het model heeft een hoge-taille broek aan, maar ik heb hier  gekozen voor een maxi-skirt. De sleehak is hét vast shoeisel voor hierbij; door de rieten zool komt het héél natuurlijk over. Bij deze look moet je niet echt op iets letten, want er zijn geen speciale regels. Maar gebruik natuurtinten. Dus leder, bruin, groen, zwart en nog andere dat je vindt in de natuur. Bijvoorbeeld het turquoise, komt van de het gesteente. Kies maar zelf een in het oog springent kleurtje om je outfit toch pit te geven. Ik zelf ben gek op camel! Ik heb (wééral) een  blazer gekocht, een mooi camel exemplaar. Ik vind dat het fantastisch staat bij een gebleekte jeans of short. Super!

NomadeLook1
Klik op de vergroting voor een vergroting



Stem op AddFashion in The Blogger Contest 2011 van Urban Stiletto! Thanks ♥



1 opmerking:

  1. The writing style you opt is really impressive and touches the mind and soul. Please produce a few lines about the topics like womens playsuits supplier | womens jumpsuits distributor. I want the reliable information about them as I want to increase my knowledge about these magical items.
    wholesale trousers

    BeantwoordenVerwijderen