zondag 17 april 2011

De laatste uurtjes! Alstublieft stem!





klik op de foto voor een vergroting

Ik smeek het je... Oke, dit komt een beetje wanhopig over, maar ik heb er de reden toe. Ik doe mee met de Blogger Contest 2011 van Urban Stiletto en over een paar uur kan je niet meer stemmen. Ik zou zo graag toch nog een paar stemmen hebben. Dus heb je al medelijden? Stem dan! klik hier om te stemmen! Het enige wat je moet doen, is daar dus klikken en dan invullen ' AddFashion' in het hokje met 'op wie stem je?'. Je naam, je e-mail adres en een code. Niet veel werk dus. Niet te veel tijd. Ik kan me geen redenen bedenken waarom je niet zou stemmen. Nog eens herhalen, klik hier, dan kom je op de stem-pagina van Urban Stiletto, vul je naam en je e-mail adres in (wordt niet getoond aan anderen). Dan vul je in ' AddFashion' en je schijrft de code over en drukt op stemmen! Als je dit gedaan hebt ben ik je eeuwig dankbaar! ♥





Geen opmerkingen:

Een reactie posten