woensdag 13 april 2011

SummerProof

Eindelijk vakantie, de examens zijn gedaan en nu twee weken rust. Joepie! Aangezien ik aan de kust woon, zit ik gewoon elk uur van de dag aan het strand. Gelukkig voor jullie maak ik nog tijd voor op mijn blog te schrijven. Maar voor ik naar het strand kon vertrekken moest ik wel nog even gaan shoppen. Ik kan toch niet met winterkleren naar het strand? Op mijn strand-verlanglijstje staat:
  • een goeie zonnebril
  • een marcelletje, niet te duur, het wordt aan het strand toch helemaal vuil.
  • leesvoer! Ik ben verslaafd aan lezen en dus heb ik gewoon een boek nodig terwijl het zonnebaden.
  • flashy nagellak, je kan toch niet met ongelakte nagels je voeten showen op het strand?
  • en om je mooie nagels nog beter te laten uitkomen: een mooie ring.




klik op de foto voor een vergroting

Vind jij deze blog leuk?

Stem dan zeker op AddFashion in The Blogger Contest 2011 van Urban Stiletto! Thanks

Geen opmerkingen:

Een reactie posten