zondag 17 april 2011

Play CutePinball by M.A.C.

klik op de foto voor een vergroting

Toen ik weer eens aan het neuzen was op de site van M.A.C., en terwijl ik de nieuwe collectie 'Quite Cute' aan het bekijken was, vond ik ook dit. het spel 'Cute Pinball'. Deze werd gemaakt om de nieuwe collectie te promoten. Als je hier klikt, kan je het spel spelen. Ik heb het al gespeelt en het is goedgekeurd.   Als je de highscores wil halen moet je al meer hebben dan 52.000 punten. En ik zweer, dat is moeilijk. Mijn highscore na een uur spelen is nog maar 5.008 punten! Pfff.. Ik ben eigenlijk nooit zo'n computerspelfreak geweest. Je moet wel een Facebook-account hebben om het spel te kunnen spelen. Als je er geen hebt, maak er een aan, het is zeker de moeite waard.

klik op de foto voor een vergroting

Vind jij deze blog leuk?

Stem dan zeker op AddFashion in The Blogger Contest 2011 van Urban Stiletto! Thanks ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten